środa, 3 lipca 2019

Lago Maggiore - Wyspa Isola Madre. Idealne miejsce na wypoczynek!

W końcu udało mi się dobrać do komputera i obrobić zdjęcia z naszego urlopu. Postanowiłam podzielić wpisy na kilka części, chcę wam pokazać jak najwięcej a przy okazji przekazać jak najwięcej informacji. Przez te upały byłam wykończona, codziennie 30 stopni a w dzień nawet dochodzi do 37. W nocy nie mogę spać a do pracy trzeba wstać 😃. Ciężki okres ale trzeba przetrwać. Korzystając z tego, że pogoda dziś nie jest wykańczająca, dodaje wpis, w którym podzielę się z wami częścią moich wspomnień 😇 . Przy okazji chcę wam polecić owe miejsce! Według mnie Lago Maggiore we Włoszech to idealne miejsce na wypoczynek. Możecie mi wierzyć - tam jest bajecznie!.

Zacznę od początku. Jeśli chodzi o zakwaterowanie, wynajęliśmy mieszkanie u pewnej kobiety. Mieszkania do wynajęcia możecie znaleźć w aplikacji Airbnb. Ja tam zawsze szukam. Dzięki temu można dużo zaoszczędzić. Mieliśmy fajne romantyczne mieszkanko  z balkonem. Śniadanie było w cenie. Pokazałam wam na instagramie jak wygląda mieszkanie.  Musicie przyznać że jest słodkie 😉.

Byliśmy tam 5 dni. Sama podróż zajęła nam około 5h. Jechaliśmy samochodem. Mieliśmy 3 dni na zwiedzanie. Ten czas wykorzystaliśmy na maxa 😃. Każdą chwilę spędziliśmy na spacerowaniu i odkrywaniu nowych miejsc. Dzisiaj pokażę wam jedno z nich. Jest to wyspa Isola Madre.

Na wyspę można pojechać z miasta Pallanza. Tam kupicie bilety na wyspy które was interesują. My zwiedziliśmy 2 wyspy. Isola Madre oraz Isola Bella. Pokażę wam ją w następnym poście. Mamy jeszcze wyspę Isola dei Pescatori, jednak tam już nie jechaliśmy. Jest bardzo mała i szkoda było nam czasu. Zwiedziliśmy inne miejsca o których też wam napiszę.

Przejazd na wyspy statkiem za 2 osoby wyniósł 24 euro. Na wyspie Isola Madre musieliśmy zapłacić dodatkowe 25 euro aby wejść na wyspę. Jest to kwota za 2 wyspy. Czyli w cenie mamy zwiedzanie 2 wysp, przejazd na wyspy oraz powrót. Statek odpływa co 30 minut. Nie ma ograniczonego czasu na zwiedzanie. o jest dużym plusem 😄,

Na każdej wyspie dostajecie mapę. Dzięki temu zwiedzicie każdy zakątek wyspy.

Na wyspie jest bardzo spokojnie. Cisza, natura, kwiaty, piękne widoki. Wszystko co jest potrzebne do szczęścia. Wyspa naprawdę bardzo mi sie podobała i z czystym sumieniem polecam ją odwiedzić. Powiem wam, że byłam drugi raz we Włoszech i bardzo mi się tam podoba. Zawsze chciałam tam pojechać a w tym roku byłam już tam dwa razy 💚. Jak widzicie marzenia są do spełnienia 💚. Jestem pewna, że na dwóch razach się nie skończy. Jest tam tyle pięknych miejsc, które chciałabym zwiedzić.

Jeśli chodzi o sukienkę to dodałam na bloga stylizację. Jednak wpisu jeszcze nie przeniosłam ze starej platformy, dlatego podam wam zwyczajnie LINK do sukienki. KUPICIE JĄ Tu!

W tym wpisie -> KLIK , macie stylizację ze spódniczką khaki. Zdjęcia były również robione na jednej z wysp 😈.

Tutaj już czekaliśmy na statek, który nas zawiózł na wyspę Isola Bella.
W kolejnym wpisie pokażę wam kolejne przepiękne widoki!
Powiem wam, że taki rejs statkiem sprawia mega frajdę! 😁

Jak wam się podoba wyspa?
Coś dla was czy wolicie całkiem inne miejsca?